Facebook-innsamling

Bursdagsinnsamling på Facebook

Har du lyst til å bidra til at Naturvernforbundet får større gjennomslagskraft for sine saker? Ved å opprette en innsamling for Naturvernforbundet på Facebook kan du oppfordre dine venner og bekjente til å gi oss et bidrag.

Aktiv - jobb med din miljøsak

Aktivitetstilskudd 2019

Naturvernforbundet har søkt prosjektmidler innenfor en rekke områder hvor en del av midlene også kan deles ut til aktiviteter i fylkes- og lokallag.

Vil du vite mer om andelslandbruk?

Naturvernforbundet I Vestfold har drevet aktivt med andelslandsbruk siden 2012, og ønsker nå komme i kontakt med andre som ønsker delta i videre utvikling og administrering av andelslandbruk.

653x341Frivillig

Vil dere være med å arrangere landsmøte i 2020?

Naturvernforbundets landsstyre har bestemt at landsmøtet i 2020 skal avholdes helgen 24.-26. april. Men HVOR skal det være? Har ditt lokallag eller fylkeslag lyst å være vertskap for Naturvernforbundets landsmøte 2020? Dette er en god mulighet for å gi organisasjonen et løft lokalt, og til å vise fram både lokal natur og kultur til resten av landet. Ønsker dere kanskje å bruke landsmøtet til å løfte fram en lokal politisk sak? Hvordan vil dere vise fram det regionen har å by på?

Naturutstillinga på SMAK-festival

Vil du låne Naturvernforbundets naturutstilling?

Skal du ha aktivitetsdag eller stand på torget? Ynskjer du eit godt trekkplaster som fungerer like godt på barn som på vaksne? Vil du ha ein enkel måte å starte samtalen på? Då kan du låne vår populære "ta-og-føle-på"-utstilling.

Aktiv - større og sterkere organisasjon

Søker dere hjelp fra frivillige?

På www.frivillig.no kan ditt lokallag registre oppdrag eller oppgaver dere trenger hjelp til. Nettsiden ble lansert 3. desember av Frivillighet Norge og er gratis å bruke. Målet er å gjøre det lettere for folk som ønsker å bidra med frivillig innsats finne frem til foreninger og lag som har behov for hjelp.

Aktiv - jussbuss

Juss - Buss tar nå saker innenfor miljørett

Juss-Buss er et gratis rettshjelptiltak drevet av studenter. De har nå startet en egen miljørettsgruppe, med mål om å behandle saker hvor miljøets interesser er truet. Tilbudet har fokus på de prinsipielle sakene og behandler ikke rene nabotvister.