Årsmøte 2022

Årsmøtet er åpent for alle medlemmer i Naturvernforbundet Oslo sør (Østensjø, Nordstrand og Søndre Nordstrand). Du kan høre mer om hva vi jobber med og kanskje finner du noe du vil engasjere deg i? Vi starter møtet med en innledning om dyrespor og andre tegn etter dyr i naturen.

Årsmøtet finner sted på Labertseter bibliotek onsdag 2. mars. Vi starter med en innledning kl. 18.30, mens selve årsmøtet starter kl. 20.00. Du finner sakspapirene nederst i artikkelen. Det er gratis å delta, og både innledning og møtet er åpent for alle. Medlemmer i lokallaget har stemmerett under årsmøtet.

Innledning:

Dyrespor og andre tegn etter dyr

Vil du lære mer om spor og sportegn fra alle pattedyrene våre? Biolog Arnodd Håpnes er ansatt i Naturvernforbundet og forteller om sin ny bok  Dyrespor og andre tegn etter dyr. boka får du oversikt over spor og sportegn fra alle pattedyrene våre, i tillegg til stoff om fugler, krypdyr, amfibier og insekter. Gjennom å lese forskjellige spor og sportegn kan vi lære hvorfor dyret har oppført seg slik det har gjort. Og et besøk i naturen vil gi deg enda mer glede og spenning med mer kunnskap.

Mulighet for spørsmål fra salen.

19.30 er det pause med kaffe og noe å bit i.

Årsmøtesakene starter kl. 20.00.

Sakspapirer finner du her:

Innkalling

Aktvitetsplan for 2022