Fuglekasseverksted

Vil du lage fuglekasse til småfuglene kommer tilbake? Bli med til Sagstua ved Skullerud 22.03. kl.18.00

Bli med på Fuglekassesnekring på Sagstua og hjelp småfuglene til et sted å bo. Kanskje du kan få en fuglefamilie i hagen?
Vi fyrer opp bålpanna så du kan grille egne pølser eller noe annet du har med.

Materialer til ferdige fuglekasser selges for 50 kr per fuglekasse.Ta med egen hammer om du har, så kan flere snekre samtidig. Vi snekrer ute så ha med utetøy og kanksje en hodelykt. Blir det kaldt kan vi varme oss litt inne på Sagstua.

Fuglekassesnekringen er er et samarbeid mellom Miljøprosjekt Ljanselva og Naturvernforbundet og Miljøagentene Oslo sør.

Sagstua ligger på nedsiden av Skullerudbakken, ned mot Ljanselva. Du kan gå opp fra parkeringsplassen ved Skullerud-krysset. Hvis du velger kollektivtrafikk kan du ta buss nr. 76 til Skullerudkrysset eller buss 74 til Leirskallen og gå derfra. Det er også gangavstand fra Skullerud T-banestasjon. Vi har lagt ut et kart her på siden.