Informasjonsmøte om bytteboder – 16.oktober kl. 18:00 – Landhandleriet Makrellbekken

Bli kjent med hva bytteboder er og hva som skal til for å få til bytteboder der du bor.

Invitasjon til informasjonsmøte om bytteboder onsdag 16. oktober kl. 18:00 i Landhandleriet på Makrellbekken v/Naturvernforbundet Oslo Vest

Prosjektleder Jürgen Breiter vil fortelle om bytteboder og prosjektet og drøfter med interesserte hvordan man kan få til byttebod i eget nabolag.

Byttebod er et inspirerende nytt konsept. I bytteboden kan man levere inn det man har vokst fra, gått lei av, noe man har lest ferdig eller noe barna er ferdig å leke med. Man kan ta med seg noe man har lyst på eller trenger. Barna lærer om gjenbruk, om å dele og om ikke å kaste. Velkommen til et hyggelig møte om delingskultur, gjenbruk og muligheten for en byttebod i eget nabolag.

Hvis du ikke har mulighet for å være med på informasjonsmøte, men ønsker å få til byttebod der du bor – ta kontakt med Jürgen Breiter, dipl. ing., ressursbrukjbreiter@wedding-windows.de tlf. 0047/48433486

Landhandleriet ligger på Makrellbekken i Øvre Smestadvei 1, 0378 Oslo.

Se også informasjon om prosjektet på dropbox: https://www.dropbox.com/s/za8ccafv6uibgqb/2019-09-25%20Byttebod%20presentasjon.pdf?dl=0

Colin Murphy
Naturvernforbundet Oslo Vest