Ondagsforum i Lillomarka 11.mai. Tema: Naturopplevelse i skog

Kom følg oss inn over dype, grønne mosematter, over koller med kronglefuru og tiurmøkk på stien, under skjørtegraner og eldgamle osper bærer det – innover i eventyrriket. Lillomarka venter på deg!

NOA ønsker å bidra til en bevisstgjøring om naturkvalitetens betydning for friluftsliv og naturopplevelse. Vi ønsker å vise hvilke opplevelseskvaliteter skogen har, og vekke lysten til å gå på oppdagerferd i Oslomarka. Bli med på en eventyrlig kveldstur onsdag 11.mai!

Vi tar lokaltog fra Oslo S kl. 15.47 til Snippen kl. 16.06. Turledere er Even Sten og Øivind Grimmer fra Markagruppen i NOA. Vi går gjennom de fineste eventyrskogene i Lillomarka fra N. Langevann over Holåsen til Slengfehøgda og Revlikollen. Ta med niste, drikke og godt fottøy. Retur fra Solemskogen med buss.

NOA har laget en informativ brosjyre om eventyrskogene i Lillomarka – brosjyren finnes elektronisk tilgjengelig på NOAs nettsider, og kan fås i trykket utgave ved henvendelse til kontoret.