Velkommen til årsmøte 2020

Mandag 10. februar kl. 19:00 i 2. etg. i Samfunnshus Vest (Rom 3) på Røa.

Kjære medlemmer av Naturvernforbundet i Oslo Vest!

VELKOMMEN TIL ÅRSMØTE 2020

Vi innkaller med dette til årsmøte i lokallaget Naturvernforbundet i Oslo Vest  mandag 10. februar kl. 19:00 i 2. etg. i Samfunnshus Vest (Rom 3) på Røa.

Etter selve årsmøte blir det foredrag ved vårt styremedlem og professor Dag O. Hessen: «Det største i det minste, et virkelig nærblikk på våre insekter».

Vi håper du har mulighet eller tar deg tid til å være med for bl.a. å drøfte hva vi bør arbeide med i 2020 og hvordan vi kan bli bedre på å aktivisere medlemmene i lokallaget.

Det er ledig en og muligens to styreplasser i styret. Er du interessert i å gjøre en innsats for naturvernet lokalt i Oslo Vest (bydelene Vestre Aker, Ullern og Frogner). Ta kontakt med Ragnar Vik (ragnarvik46@gmail.com) så snart så mulig. Ragnar Vik er leder av valgkomiteen. Vi trenger flere engasjerte naturvernere i Oslo Vest.

Vedlagt program for årsmøte, årsrapport for 2019, forslag til aktivitetsplan for 2020, regnskap for 2019 og budsjett for 2020 og forslag til endring av vedtektene. Dokumentet kan du laste ned ved å trykke på denne linken.

Vi ses.

Colin Murphy Styreleder, Naturvernforbundet i Oslo Vest  Tlf. 48 14 35 88