Praktisk informasjon

På denne siden finner dere praktisk informasjon til landsmøte 2021. Vi vil oppdatere siden når nye opplysninger foreligger.

Tidspunkt
Landsmøtet finner sted 23.–25. april 2021. Landsmøtet vil bli avholdt digitalt. Lenker til pålogging, debattsystem og andre tekniske løsninger vil bli sendt ut i god tid før møtestart. Møtet starter klokka 12:30 på fredag, med mulighet til å komme inn og teste lyd fra klokka 11:00. Møtet vil være ferdig søndag klokka 14:00.

Sted
Landsmøtet gjennomføres som et heldigitalt møte, møtelink og informasjon om møteplattform vil sendes til de påmeldte delegatene.

Det vil kun være delegatene som har tilgang til å delta i zoommøtet, for andre interesserte vil landsmøtet strømmes på nett.

Påmelding
Påmelding til landsmøtet skjer via påmeldingsskjema på landsmøtenettsidene. Denne åpner 4. januar 2021. Det vil gå ut en egen e-post når påmeldingen åpner.

Kostnader
Siden landsmøtet gjennomføres digitalt, er det bestemt at det ikke blir noen deltakeravgift for lokal- og fylkeslagene ved årets landsmøte.

Har du praktiske spørsmål ta kontakt med oss på organisasjon@naturvernforbundet.no

Artikkelen ble sist oppdatert: 15.03.2021