Visjoner

Her finner du Naturvernforbundet Hordalands visjoner et bærekraftig Bergen i 2030. Visjonene ble utgitt i 2015 og 2019.

I "Gode, grønne Bergen" finner du mer informasjon om hva Naturvernforbundet Hordaland mener - både når det gjelder klima, transport og arealplanlegging og når det gjelder å ta vare på naturmangfoldet vårt.

ImageGode, grønne Bergen - En by for bier og bergensere

Vår visjon for Bergen i 2030

(publisert juni 2019)

Les visjonen her

ImageGode, grønne Bergen

Aldri har det vært snakket mer om Gåbyen. Aldri har det vært satset mer på å øke biltrafikken

En visjon for Bergen i 2030

(publisert 2015)

Les visjonen her

Artikkelen ble sist oppdatert: 23.10.2019

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019 | Sist oppdatert: 31.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.