• Rogaland
Rygjavern 2-2017

Rygjavern 2-2017.

Årets andre utgave av Rygjavern

Rygjavern holder koken. Årets andre utgave fikk medlemmene i postkassen i slutten av august. Nå kan du laste ned og lese bladet på PC'en din.

Nr.2 har et variert og spennende innhold. Les for eksempel om hvilke saker Naturvernforbundet mener fylkespolitikerne bør interessere seg for. Eller du kan lese om Hjelemlands kommunes kritiske blikk på Clemens Kraft og deres utbyggingsplaner i Årdal. I bladet finner du også Naturvernforbundets høstprogram. Riv ut, brett og ta vare på programmet!

Side 10-11 bore

Ikkje lov å nydyrke skog på Bore

11.05.2018

Ein bonde på Bore i Klepp får ikkje lov til å nydyrke fem dekar skog attmed Jærstrendene landskapsvernområde. Naturvernforbundet og Ornitologisk Forening har fått medhald i sin klage på vedtaket gjort av politikarane i Klepp.

Ansatte I

Hele landet kommer til Stavanger

18.04.2018

Det er 49 år siden landsmøtet i Naturvernforbundet sist ble arrangert i Stavanger. Nå skjer det igjen samtidig med at fylkeslaget fyller 90 år. Vi er klare til å gi landets ypperste naturvernere en uforglemmelig opplevelse!