• Rogaland
Rygjavern 2-2017

Rygjavern 2-2017.

Årets andre utgave av Rygjavern

Rygjavern holder koken. Årets andre utgave fikk medlemmene i postkassen i slutten av august. Nå kan du laste ned og lese bladet på PC'en din.

Nr.2 har et variert og spennende innhold. Les for eksempel om hvilke saker Naturvernforbundet mener fylkespolitikerne bør interessere seg for. Eller du kan lese om Hjelemlands kommunes kritiske blikk på Clemens Kraft og deres utbyggingsplaner i Årdal. I bladet finner du også Naturvernforbundets høstprogram. Riv ut, brett og ta vare på programmet!

Artikkelen ble sist oppdatert: 21.09.2017

Skurvedalen, CIMG0086

Lysefjordens indrefilet er reddet

24.11.2017 | Sist oppdatert: 24.11.2017

Nå er det endelig klart: Det blir IKKE bygget vannkraftverk i Skurvedalen. Det er en STOR seier for natur og friluftsliv.

Espedalsstølen 4 starten på veien

ATV-vei i verneområde

02.11.2017 | Sist oppdatert: 02.11.2017

Øvre Espedal Velforening har bygd mer vei i Frafjordheiane landskapsvernområde enn de fikk lov til av verneområdestyret. Miljøvernorganisasjoner ber styret om å vurdere politianmeldelse og krav om retting.

Årets andre utgave av Rygjavern

21.09.2017 | Sist oppdatert: 21.09.2017

60 personer

Utleie Inge Steenslands Hus

21.09.2017 | Sist oppdatert: 12.06.2018

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.