• Rogaland
  • Flaggermusdagar på Haugalandet
Kreativiteten var på topp

Kreativiteten var på topp.

Flaggermusdagar på Haugalandet

I vinterferien vart det arrangert flaggermusdag med snekring av flaggermuskassar ved Haugesund og Karmøy folkebibliotek. Store og små fann vegen for ein storslått dag med flaggermus i fokus.

Få av oss veit særleg mykje om dette mystiske nattaktive pattedyret, som me har heile 13 artar av i Noreg.

Visste du, til dømes, at på verdsbasis finst det fleire artar flaggermus enn gnagarar?

…at ei enkelt flaggermus i Noreg kan spise opptil 3000 innsekt, kvar natt?

…at når dei heng opp ned så «låser» dei av bakbeina slik at det ikkje vert for tungt for dei å hengje?

Det vart snekra flotte flaggermuskassar som ungane fekk ta med seg heim, og til stor glede og skrekkblanda fryd var det også med to ekte flaggermus (daude). Visninga av desse potensielle leigebuarane til kassen gjorde det heile ekstra spanande.  Kreativiteten var på topp og det vart laga mange fine Batman- og flaggermusmasker, klipt ut håndflaggermus samt teikna og fargelagt flaggermus. Det vart også hengt opp ei utstilling som viste flaggermusartar i Noreg, og forklaringa på kvifor dei heng opp ned.

Det var to trivelege dagar på Haugalandet, og me håpar mange flaggermus finn vegen til kassane.

Opplegget vart gjort mogleg av Miljøsamarbeidet Haugesund, Karmøy og Tysvær.

Side 2 styret

Siste Rygjavern ute nå

31.08.2017

En fyldig og innholdsrik utgave av Rygjavern har ankommet medlemmenes postkasser i disse dager. Her får du vite hva styre og administrasjon har drevet med siden forrige utgave i april.

Rykand, nesten heile, pan

Ikke rør fossene i Årdal

21.05.2017

Clemens Kraft har fått vann på mølla er utbyggingen av Ullestadelva i Årdal. Nå vil kraftselskapet rørlegge det meste av de resterende elvene og fossene i heia. Men motstanden er massiv.

Eik

Hvor mange store eiker har vi?

21.05.2017

Noen hundre? Eller kanskje flere tusen? Det er det ingen som vet. De store eikene i Rogaland er ikke systematisk kartlagt. Det kan du gjøre noe med.

Hallgeir-langeland

To nye år med Langeland

25.04.2017

Hallgeir Langeland ble valgt for to nye år som styreleder på fylkeslagets årsmøte i går, mandag 24.april. Årsmøtet sier nei til Jærlina (ytre trase) og fire-felts motorvei til Kristiansand.