• Rogaland
  • Flaggermusdagar på Haugalandet
Kreativiteten var på topp

Kreativiteten var på topp.

Flaggermusdagar på Haugalandet

I vinterferien vart det arrangert flaggermusdag med snekring av flaggermuskassar ved Haugesund og Karmøy folkebibliotek. Store og små fann vegen for ein storslått dag med flaggermus i fokus.

Få av oss veit særleg mykje om dette mystiske nattaktive pattedyret, som me har heile 13 artar av i Noreg.

Visste du, til dømes, at på verdsbasis finst det fleire artar flaggermus enn gnagarar?

…at ei enkelt flaggermus i Noreg kan spise opptil 3000 innsekt, kvar natt?

…at når dei heng opp ned så «låser» dei av bakbeina slik at det ikkje vert for tungt for dei å hengje?

Det vart snekra flotte flaggermuskassar som ungane fekk ta med seg heim, og til stor glede og skrekkblanda fryd var det også med to ekte flaggermus (daude). Visninga av desse potensielle leigebuarane til kassen gjorde det heile ekstra spanande.  Kreativiteten var på topp og det vart laga mange fine Batman- og flaggermusmasker, klipt ut håndflaggermus samt teikna og fargelagt flaggermus. Det vart også hengt opp ei utstilling som viste flaggermusartar i Noreg, og forklaringa på kvifor dei heng opp ned.

Det var to trivelege dagar på Haugalandet, og me håpar mange flaggermus finn vegen til kassane.

Opplegget vart gjort mogleg av Miljøsamarbeidet Haugesund, Karmøy og Tysvær.

Forside rygjavern nr 1-2017

Rygjavern er ute!

21.04.2017

Da skal alle medlemmer i Rogaland ha fått papirutgaven av årets første Rygjavern. Har den gått deg hus forbi kan du laste ned bladfilen her.

Majoren foto RM

Lyst å gjøre en innsats for sjøfuglene?

05.04.2017

Da kan du møte opp i båthavna ved Børevigå kl 18 på fredag og bli med Naturvernforbundet på ryddesafari. Vi skal nemlig rydde fem av Stavangers seks egenerklærte sjøfuglreservater.

Marøy olaf

Dugnadsrekord i 2016

05.04.2017

Naturvernforbundet på Nord-Jæren (NNJ) satte ny dugnadsrekord i 2016 takket være Olaf Schraml. Han var i en periode arbeidsledig og jobbet dugnad på flere av lokallagets dugnadsprosjekter.