• Rogaland
  • Fylkeslaget har årsmøte 24.april
Torsdag 24 april blir det årsmøte i NiR og ny fotoutstilling ved Espen Mills.

Fylkeslaget har årsmøte 24.april

24.april er det klart for årsmøte i Naturvernforbundet i Rogaland. Møtet starter kl 18 i Inge Steenslands Hus (Mostun natursenter) og blir etterfulgt av utstillingsåpning kl 19.30.

Det har blitt en tradisjon å arrangere årsmøte første mandag etter påske. Så også i år. Årsmøtet skal behandle vedtektsfestete saker - blant annet regnskap, årsmelding, arbeidsprogram og valg av nytt styre. Møtet begynner kl 18 og det blir enkel bevertning. Detaljert saksliste og sakspapirer blir lagt ut på denne siden. I tillegg til denne innkallingen kommer Rygjavern ut til medlemmene like over påske.

Etter årsmøtet, kl. 19.30, blir det åpning av fotoutstillingen "Norsk natur" av Stavanger-fotografen Espen Mills. Espen er lærer på Byfjord skole og har i en årrekke drevet med fotografering på sine mange turer i norske landskap. Det blir foredrag, enda flere bilder og åpen kafe´.

Ansatte I

Hele landet kommer til Stavanger

18.04.2018

Det er 49 år siden landsmøtet i Naturvernforbundet sist ble arrangert i Stavanger. Nå skjer det igjen samtidig med at fylkeslaget fyller 90 år. Vi er klare til å gi landets ypperste naturvernere en uforglemmelig opplevelse!

Jubileum-90-år

90 år i år!

18.04.2018

Naturvernforbundet i Rogaland ble stiftet på Stavanger Museum 30.januar i 1928. Det betyr at vi er 90 år i år!