• Rogaland
Foto: Espen Mills

Foto: Espen Mills.

Hammarslag - eit sikkert vårteikn på Mostun

Alle fuglar, små dei er, kan no kome tilbake til splitter nye fuglekassar spredt rundt i hagane i Stavanger.

Takket være midler frå Naturvernforbundet og Stavanger kommune har heile 265 elevar frå stavangerskulane kunne snekre seg kvar sine fuglekassar til odel og eige.

Det går slag i slag – hammarslag, og det vert eit nokså høgt desibelnivå på tunet når 30 elevar hamrar på kvar sin kasse. Men det er som musikk i  øyrene til dei tilsette her på tunet; eit sikkert vårteikn og eit flott bidrag til småfuglane som ikkje lengre har like mange naturlege hulrom å hekke i.

Image

Før me snekrar kassar tek me føre oss livet i våtmark  og snakkar om trekk- og standfuglar og ulike  måtar å byggje reir på. Me ser óg på film og bilete frå blåmeisparet som budde fuglekassen vår med kamera for nokre år tilbake.

I år har me igjen hengt opp fuglekasse med kamera, og håpt på leigetakerar. Men etter eit blåmeispar på visning har det stått tomt. Me kryssar likevel framleis fingrane for at nokon etternølerar finn kassen vår og hiv seg rundt. Men med 265 alternative nye bustader rundtom i byen så har me kanskje spikra oss sjølve i foten denne gong…

Image

Me minner om at alle som har snekra seg ein fuglekasse i vår, anten med klassebesøk hit, på eitt av våre søndagsarrangement, eller heime i garasjen, kan registrere kassen på oppdragfuglekasse.no og vera med i trekninga av mange kjekke fuglerelaterte premiar.

Alle bilete: Espen Mills

Mini-ferie til Marøy

06.07.2018

Den 4. og 5. juli sveivet vi i gang Marøyferjå, og tok med oss nærmere 90 personer på dagsturer til Marøy.

Livet i fjæra 2

Livet i fjæra

05.06.2018

Naturvernforbundets naturveileder Rakel Alvestad og dykkar/undervannsfotograf Rudolf Svensen har dei siste vekene teke med 5.klassar frå Hafrsfjord og Sunde Skule på ei undervannsreise i nære og fjerne farvatn.

Vindkraftseminar 4 croppet

NVE må under kontroll

01.06.2018

Janne Johnsen, Høyres gruppeleder i fylkestinget, tok et generaloppgjør med Norges vassdrags- og energidirektorat (NVE) under vindkraftseminaret på Mostun natursenter torsdag. - NVE gir fullstendig blaffen i fylkeskommunen, smalt hun til.