• Rogaland
Foto: Espen Mills

Foto: Espen Mills.

Hammarslag - eit sikkert vårteikn på Mostun

Alle fuglar, små dei er, kan no kome tilbake til splitter nye fuglekassar spredt rundt i hagane i Stavanger.

Takket være midler frå Naturvernforbundet og Stavanger kommune har heile 265 elevar frå stavangerskulane kunne snekre seg kvar sine fuglekassar til odel og eige.

Det går slag i slag – hammarslag, og det vert eit nokså høgt desibelnivå på tunet når 30 elevar hamrar på kvar sin kasse. Men det er som musikk i  øyrene til dei tilsette her på tunet; eit sikkert vårteikn og eit flott bidrag til småfuglane som ikkje lengre har like mange naturlege hulrom å hekke i.

Image

Før me snekrar kassar tek me føre oss livet i våtmark  og snakkar om trekk- og standfuglar og ulike  måtar å byggje reir på. Me ser óg på film og bilete frå blåmeisparet som budde fuglekassen vår med kamera for nokre år tilbake.

I år har me igjen hengt opp fuglekasse med kamera, og håpt på leigetakerar. Men etter eit blåmeispar på visning har det stått tomt. Me kryssar likevel framleis fingrane for at nokon etternølerar finn kassen vår og hiv seg rundt. Men med 265 alternative nye bustader rundtom i byen så har me kanskje spikra oss sjølve i foten denne gong…

Image

Me minner om at alle som har snekra seg ein fuglekasse i vår, anten med klassebesøk hit, på eitt av våre søndagsarrangement, eller heime i garasjen, kan registrere kassen på oppdragfuglekasse.no og vera med i trekninga av mange kjekke fuglerelaterte premiar.

Alle bilete: Espen Mills

Dalen I

Ulovlig deponi ved Jørpeland?

16.10.2018

Naturvernforbundet i Strand har varslet myndighetene om mulig ulovlig deponi samt forurensende drift av Dalen pukkverk utenfor Jørpeland. Kommunen har nå varslet kontrolltilsyn av virksomheten.

Alle elsker trær

14.09.2018

I hvert fall mange nok til å fylle Lille Maritim i Haugesund og Mostun Natursenter i Stavanger. Tre foredragsholdere, hvorav to forfattere, underholdt 160 tilhørere onsdag og torsdag 12 og 13.september.