• Rogaland
Foto: Espen Mills

Foto: Espen Mills.

Hammarslag - eit sikkert vårteikn på Mostun

Alle fuglar, små dei er, kan no kome tilbake til splitter nye fuglekassar spredt rundt i hagane i Stavanger.

Takket være midler frå Naturvernforbundet og Stavanger kommune har heile 265 elevar frå stavangerskulane kunne snekre seg kvar sine fuglekassar til odel og eige.

Det går slag i slag – hammarslag, og det vert eit nokså høgt desibelnivå på tunet når 30 elevar hamrar på kvar sin kasse. Men det er som musikk i  øyrene til dei tilsette her på tunet; eit sikkert vårteikn og eit flott bidrag til småfuglane som ikkje lengre har like mange naturlege hulrom å hekke i.

Image

Før me snekrar kassar tek me føre oss livet i våtmark  og snakkar om trekk- og standfuglar og ulike  måtar å byggje reir på. Me ser óg på film og bilete frå blåmeisparet som budde fuglekassen vår med kamera for nokre år tilbake.

I år har me igjen hengt opp fuglekasse med kamera, og håpt på leigetakerar. Men etter eit blåmeispar på visning har det stått tomt. Me kryssar likevel framleis fingrane for at nokon etternølerar finn kassen vår og hiv seg rundt. Men med 265 alternative nye bustader rundtom i byen så har me kanskje spikra oss sjølve i foten denne gong…

Image

Me minner om at alle som har snekra seg ein fuglekasse i vår, anten med klassebesøk hit, på eitt av våre søndagsarrangement, eller heime i garasjen, kan registrere kassen på oppdragfuglekasse.no og vera med i trekninga av mange kjekke fuglerelaterte premiar.

Alle bilete: Espen Mills

Side 20 flom

Over og ut for olje og gass?

31.08.2017

Må vi fase ut oljevirksomheten for å nå våre klimamål? Eller skal vi lete mer for å opprettholde virksomheten i uoverskuelig framtid? Vi tar debatten på Mostun natursenter lørdag kl 16 til 18. 11 partier kommer. Kommer du?

Rekordstort program i høst!

31.08.2017

Aldri tidligere har vi hatt et større høstprogram enn i år. Foredrag på torsdager, familieaktiviteter på søndagene og mye mer. Programmet omfatter Mostun natursenter i tillegg til friluftshuset Orre og friluftshuset Kvassheim. Flere av arrangementene er i regi av Besøkssenter våtmark Jæren.

Side 2 styret

Siste Rygjavern ute nå

31.08.2017

En fyldig og innholdsrik utgave av Rygjavern har ankommet medlemmenes postkasser i disse dager. Her får du vite hva styre og administrasjon har drevet med siden forrige utgave i april.

Rykand, nesten heile, pan

Ikke rør fossene i Årdal

21.05.2017

Clemens Kraft har fått vann på mølla er utbyggingen av Ullestadelva i Årdal. Nå vil kraftselskapet rørlegge det meste av de resterende elvene og fossene i heia. Men motstanden er massiv.