• Rogaland
Foto: Espen Mills

Foto: Espen Mills.

Hammarslag - eit sikkert vårteikn på Mostun

Alle fuglar, små dei er, kan no kome tilbake til splitter nye fuglekassar spredt rundt i hagane i Stavanger.

Takket være midler frå Naturvernforbundet og Stavanger kommune har heile 265 elevar frå stavangerskulane kunne snekre seg kvar sine fuglekassar til odel og eige.

Det går slag i slag – hammarslag, og det vert eit nokså høgt desibelnivå på tunet når 30 elevar hamrar på kvar sin kasse. Men det er som musikk i  øyrene til dei tilsette her på tunet; eit sikkert vårteikn og eit flott bidrag til småfuglane som ikkje lengre har like mange naturlege hulrom å hekke i.

Image

Før me snekrar kassar tek me føre oss livet i våtmark  og snakkar om trekk- og standfuglar og ulike  måtar å byggje reir på. Me ser óg på film og bilete frå blåmeisparet som budde fuglekassen vår med kamera for nokre år tilbake.

I år har me igjen hengt opp fuglekasse med kamera, og håpt på leigetakerar. Men etter eit blåmeispar på visning har det stått tomt. Me kryssar likevel framleis fingrane for at nokon etternølerar finn kassen vår og hiv seg rundt. Men med 265 alternative nye bustader rundtom i byen så har me kanskje spikra oss sjølve i foten denne gong…

Image

Me minner om at alle som har snekra seg ein fuglekasse i vår, anten med klassebesøk hit, på eitt av våre søndagsarrangement, eller heime i garasjen, kan registrere kassen på oppdragfuglekasse.no og vera med i trekninga av mange kjekke fuglerelaterte premiar.

Alle bilete: Espen Mills

Fylling

Seier til lokallaget i Strand

21.02.2017

Miljødirektoratet har sagt nei til planene om å lage en 56 dekar stor steinfylling i Jørpelandsvågen. - Det nytter å drive med naturvern, fastslår en fornøyd lokallagsleder i Strand, Egil Tjensvold.

Oppdrett bekymrer organisasjonene

20.02.2017

Årsmøtet i Forum for Natur og Friluftsliv, Rogaland mener dagens produksjon av oppdrettslaks ikke er bærekraftig. Organisasjonene krever lukkede anlegg.

Mostun med stol ute

Tusen takk stolgivere!

09.02.2017

Salget av Mostunstoler innbrakte 85 500 kroner. - Det er en fantastisk flott gave til vårt nye formidlingsbygg på Mostun, skryter styreleder Hallgeir Langeland.