• Rogaland
  • Ikkje lov å nydyrke skog på Bore
Den vesle skogteigen på marka bak p-plassen på Bore kan ikkje nydyrkast, har fylkesmannen bestemt.

Ikkje lov å nydyrke skog på Bore

Ein bonde på Bore i Klepp får ikkje lov til å nydyrke fem dekar skog attmed Jærstrendene landskapsvernområde. Naturvernforbundet og Ornitologisk Forening har fått medhald i sin klage på vedtaket gjort av politikarane i Klepp.

Den aktuelle skogteigen grensar til landskapsvernområdet. Sommaren 2016 blei cirka eit dekar av skogen rydda av bonden. Arealet er registrert som viktig naturtype og ryddinga var ikkje omsøkt. Bonden søkte så om å rydde og deretter nydyrke skogteigen. Administrasjonen i kommune innstilte på avslag, men politikarne meinte det ikkje var viktige naturverdiar i området og ga løyve. Dette løyvet påklaga Naturvernforbundet og Ornitologisk Forening. Klagen ble avvist av Klepp-politikarne, men no har fylkesmannen gjeve klagarane medhald.

Bonden får ikkje jordarbeide, gjødsle, så, sprøyte eller kalke det aktuelle området. Han kan leplante med godkjende treslag. Fylkesmannen sitt vedtak er endeleg og kan ikkje påklagast.

Fygaren I

Vipene vant på Stokka!

26.02.2018

Administrasjonen i Stavanger kommune ønsket å bygge turvei midt gjennom et vipehabitat på Stokka i Stavanger. Det ville ikke politikerne. Tirsdag 27.februar sa et enstemmig kommunalstyre nei til turveien, etter påtrykk fra Naturvernforbundet og NOF Stavanger og omegn.

Heiavatn utsnitt

Uakseptabelt naturinngrep på Åkra

26.02.2018

Ny omkjøringsveg ved Åkra på Karmøy vil få sterkt negative konsekvenser for truete arter og verdifullt naturmangfold. Det er heller ikke behov for veien som kan komme til å koste nær en milliard kroner, skriver Per Magnus Haugen Presthammer, Gunvar Mikkelsen og Erik Thoring i et leserinnlegg i Haugesunds Avis.

Bore skog hogst

Nei til nydyrking av skog på Bore

13.02.2018

Norsk Ornitologisk Forening, Rogaland og Naturvernforbundet har påklaget et politisk vedtak om å tillate hogst og nydyrking av en fem dekar stor skogteig på Bore i Klepp kommune.

Lågaliåna

Omkamp om Lågaliåna

30.01.2018

I 2014 fikk Jørpeland Kraft AS avslag på sin søknad om å bygge ut Lågaliåna i Jørpelandsvassdraget. Nå prøver de seg igjen. - Den nye søknaden er ikke hakket bedre enn den forrige, sier Egil Tjensvold i Naturvernforbundet i Strand.