• Rogaland
  • Ikkje lov å nydyrke skog på Bore
Den vesle skogteigen på marka bak p-plassen på Bore kan ikkje nydyrkast, har fylkesmannen bestemt.

Ikkje lov å nydyrke skog på Bore

Ein bonde på Bore i Klepp får ikkje lov til å nydyrke fem dekar skog attmed Jærstrendene landskapsvernområde. Naturvernforbundet og Ornitologisk Forening har fått medhald i sin klage på vedtaket gjort av politikarane i Klepp.

Den aktuelle skogteigen grensar til landskapsvernområdet. Sommaren 2016 blei cirka eit dekar av skogen rydda av bonden. Arealet er registrert som viktig naturtype og ryddinga var ikkje omsøkt. Bonden søkte så om å rydde og deretter nydyrke skogteigen. Administrasjonen i kommune innstilte på avslag, men politikarne meinte det ikkje var viktige naturverdiar i området og ga løyve. Dette løyvet påklaga Naturvernforbundet og Ornitologisk Forening. Klagen ble avvist av Klepp-politikarne, men no har fylkesmannen gjeve klagarane medhald.

Bonden får ikkje jordarbeide, gjødsle, så, sprøyte eller kalke det aktuelle området. Han kan leplante med godkjende treslag. Fylkesmannen sitt vedtak er endeleg og kan ikkje påklagast.

Skurvedalen lysefjorden

HELE Skurvedalen kan bli vernet!

04.04.2019

Vår skuffelse over at ikke hele Skurvedalen blir vernet som naturreservat, kan snu seg til glede. Forsand kommune har nemlig tilbudt frivillig vern av nedre del av Skurvedalen.

Skurvedalen II

Jippi! Øvre Skurvedalen blir reservat!

29.03.2019

Øvre del av Skurvedalen i Lysefjorden blir vernet som naturreservat. Fylkesmannen i Rogaland har inngått avtale om frivillig vern med grunneier. Naturvernforbundet jubler!

II_Sol_Gra_flyfoto

Åpne Grannesbekken til Hafrsfjord

19.03.2019

Hafrsfjord trenger å bli tilført rent, friskt vann. Det får ikke fjorden om sykeshusutbyggerne på Ullandhaug får det som de vil. De foreslår at alt overvann fra sykehusområdet skal gå i lukket kulvert til fjorden. – Håpløst gammaldags tenkning, mener Naturvernforbundet.