• Rogaland

Inga kraftutbygging i Jøsenfjorden

NVE gjev ikkje løyve til bygging av Segadal kraftverk i Jøsenfjorden. Dei negative konsekvensane er for store i høve til fordelane med kraftproduksjon. Stavanger Turistforening gjekk sterkt i mot utbygginga og har fått fullt medhald.

Segadal kraftverk i Segadalsåna var planlagt med ein installert effekt på 4 MW og ein årleg produksjon på om lag 12,2 GWh. NVE meiner dei negative konsekvensane i hovudsak er knytt til vassdragets verdi som eit markert landskapselement i Jøsenfjorden, samt den samla belastninga ved fråføring av vatn i eit av få attverande større urørte vassdrag ned mot fjorden i området. Segadalsåna har to markerte løp eksponert ut mot fjorden. Ei utbygging vil etter NVE sitt syn øydelegge landskapskvalitetane ved at alt vatnet fråføres i det eine løpet og at det store delar av året berre vil renne minstevassføring i det andre. I tillegg kjem tekniske inngrep som anleggsveg og røyrgate, som vil gje varige synlige merker og vere svært eksponert mot fjorden i et stort landskapsrom. Dei negative konsekvensane står etter NVE sitt syn ikkje i forhold til auka kraftproduksjon eller andre positive effektar av ei utbygging. NVE vurderar at ei utbygging av vassdraget ikkje er akseptabel i høve til ålmenne interesser. NVE gjev difor ikkje løyve til bygging av Segadal kraftverk.

Side 10-11 bore

Ikkje lov å nydyrke skog på Bore

11.05.2018

Ein bonde på Bore i Klepp får ikkje lov til å nydyrke fem dekar skog attmed Jærstrendene landskapsvernområde. Naturvernforbundet og Ornitologisk Forening har fått medhald i sin klage på vedtaket gjort av politikarane i Klepp.

Ansatte I

Hele landet kommer til Stavanger

18.04.2018

Det er 49 år siden landsmøtet i Naturvernforbundet sist ble arrangert i Stavanger. Nå skjer det igjen samtidig med at fylkeslaget fyller 90 år. Vi er klare til å gi landets ypperste naturvernere en uforglemmelig opplevelse!