Fylkeslagets nye nettside finner du på adressen rogaland-naturvern.no

Fylkeslagets nye nettside finner du på adressen rogaland-naturvern.no.

NY NETTSIDE!

Fra og med torsdag 2.mai er denne nettsiden historie. Nå finner du oss på rogaland-naturvern.no

Her finner du den nye nettsida: rogaland-naturvern.no

Nettsiden du er inne på nå, blir ikke avviklet. Den vil fungere som vårt historiske arkiv. Alle saker som er publisert siden starten vil det være mulig å gjenfinne ved bruk av søkefunksjonen i feltet øverst til høyre på siden. Nettsiden vil fortsatt være koplet til Norges Naturvernforbunds server og du kan trygt bruke for eksempel skjemaet for innmelding av nytt medlemskap.

Men ønsker du nyheter og oppdatert informasjon må du heretter bruke nettadressen rogaland-naturvern.no. På denne siden har vi også samlet informasjon fra eksterne linker; flyttblokk.no, kystlynghei.no og preikestolen-nasjonalpark.no. Det samme gjelder all informasjon som er utgitt om Mostun natursenter, Store Marøy-prosjektet og de siste årenes utgivelser av tidskriftet Rygjavern.

Vi håper du blir fornøyd med nyvinningen!

Livet i fjæra 2

Livet i fjæra

05.06.2018

Naturvernforbundets naturveileder Rakel Alvestad og dykkar/undervannsfotograf Rudolf Svensen har dei siste vekene teke med 5.klassar frå Hafrsfjord og Sunde Skule på ei undervannsreise i nære og fjerne farvatn.

Vindkraftseminar 4 croppet

NVE må under kontroll

01.06.2018

Janne Johnsen, Høyres gruppeleder i fylkestinget, tok et generaloppgjør med Norges vassdrags- og energidirektorat (NVE) under vindkraftseminaret på Mostun natursenter torsdag. - NVE gir fullstendig blaffen i fylkeskommunen, smalt hun til.