Fylkeslagets nye nettside finner du på adressen rogaland-naturvern.no

Fylkeslagets nye nettside finner du på adressen rogaland-naturvern.no.

NY NETTSIDE!

Fra og med torsdag 2.mai er denne nettsiden historie. Nå finner du oss på rogaland-naturvern.no

Her finner du den nye nettsida: rogaland-naturvern.no

Nettsiden du er inne på nå, blir ikke avviklet. Den vil fungere som vårt historiske arkiv. Alle saker som er publisert siden starten vil det være mulig å gjenfinne ved bruk av søkefunksjonen i feltet øverst til høyre på siden. Nettsiden vil fortsatt være koplet til Norges Naturvernforbunds server og du kan trygt bruke for eksempel skjemaet for innmelding av nytt medlemskap.

Men ønsker du nyheter og oppdatert informasjon må du heretter bruke nettadressen rogaland-naturvern.no. På denne siden har vi også samlet informasjon fra eksterne linker; flyttblokk.no, kystlynghei.no og preikestolen-nasjonalpark.no. Det samme gjelder all informasjon som er utgitt om Mostun natursenter, Store Marøy-prosjektet og de siste årenes utgivelser av tidskriftet Rygjavern.

Vi håper du blir fornøyd med nyvinningen!

Espedalsstølen 4 starten på veien

ATV-vei i verneområde

02.11.2017

Øvre Espedal Velforening har bygd mer vei i Frafjordheiane landskapsvernområde enn de fikk lov til av verneområdestyret. Miljøvernorganisasjoner ber styret om å vurdere politianmeldelse og krav om retting.

Årets andre utgave av Rygjavern

21.09.2017

Rygjavern holder koken. Årets andre utgave fikk medlemmene i postkassen i slutten av august. Nå kan du laste ned og lese bladet på PC'en din.

60 personer

Utleie Inge Steenslands Hus

21.09.2017

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.