Styret 2017, bak frå venstre Randi Storhaug, styreleiar Hallgeir Langeland og Wenche Skorge. Foran f.v. Susan Renshaw (vara), Hugh Clarke og Erik Thoring (dagleg leiar). Øvrige faste styremedlemmer er Ellen Jepson og Kjetil Nilsen. Foto: Maren Esmark.

Siste Rygjavern ute nå

En fyldig og innholdsrik utgave av Rygjavern har ankommet medlemmenes postkasser i disse dager. Her får du vite hva styre og administrasjon har drevet med siden forrige utgave i april.

Rygjavern er medlemsblad for medlemmene i Naturvernforbundet i Rogaland og utkommer tre ganger i året. Her kan medlemmene lese om hva styret og administrasjon har drevet med siden sist. I tillegg til oversikt over arrangementer, viktige politiske saker samt rapporter fra aktivitetene til Besøkssenter våtmark Jæren som Naturvernforbundet har ansvaret for. Ønsker du bladet i postkassen er det bare å melde seg inn i fylkeslaget!

Livet i fjæra 2

Livet i fjæra

05.06.2018

Naturvernforbundets naturveileder Rakel Alvestad og dykkar/undervannsfotograf Rudolf Svensen har dei siste vekene teke med 5.klassar frå Hafrsfjord og Sunde Skule på ei undervannsreise i nære og fjerne farvatn.

Vindkraftseminar 4 croppet

NVE må under kontroll

01.06.2018

Janne Johnsen, Høyres gruppeleder i fylkestinget, tok et generaloppgjør med Norges vassdrags- og energidirektorat (NVE) under vindkraftseminaret på Mostun natursenter torsdag. - NVE gir fullstendig blaffen i fylkeskommunen, smalt hun til.