Styret 2017, bak frå venstre Randi Storhaug, styreleiar Hallgeir Langeland og Wenche Skorge. Foran f.v. Susan Renshaw (vara), Hugh Clarke og Erik Thoring (dagleg leiar). Øvrige faste styremedlemmer er Ellen Jepson og Kjetil Nilsen. Foto: Maren Esmark.

Siste Rygjavern ute nå

En fyldig og innholdsrik utgave av Rygjavern har ankommet medlemmenes postkasser i disse dager. Her får du vite hva styre og administrasjon har drevet med siden forrige utgave i april.

Rygjavern er medlemsblad for medlemmene i Naturvernforbundet i Rogaland og utkommer tre ganger i året. Her kan medlemmene lese om hva styret og administrasjon har drevet med siden sist. I tillegg til oversikt over arrangementer, viktige politiske saker samt rapporter fra aktivitetene til Besøkssenter våtmark Jæren som Naturvernforbundet har ansvaret for. Ønsker du bladet i postkassen er det bare å melde seg inn i fylkeslaget!

Espedalsstølen 4 starten på veien

ATV-vei i verneområde

02.11.2017

Øvre Espedal Velforening har bygd mer vei i Frafjordheiane landskapsvernområde enn de fikk lov til av verneområdestyret. Miljøvernorganisasjoner ber styret om å vurdere politianmeldelse og krav om retting.

Årets andre utgave av Rygjavern

21.09.2017

Rygjavern holder koken. Årets andre utgave fikk medlemmene i postkassen i slutten av august. Nå kan du laste ned og lese bladet på PC'en din.

60 personer

Utleie Inge Steenslands Hus

21.09.2017

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.