• Rogaland
  • Sjå Rogalands vakraste fjelldal
Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde.

Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde. Foto: Jarle Lunde/SuldalFoto.no

Sjå Rogalands vakraste fjelldal

Kvanndalen landskapsvernområde inst i Suldal kommune er meir enn dalen som har gjeve namn til området. Her finn vi også Rogalands tre høgaste fjelltoppar, ein rik flora, viktige trekkvegar for villreinen og mange kulturminne i samband med ferdsle, stølsdrift og reinsdyrfangst. No kan du sjå film fra eit av dei vakraste naturområda i Rogaland.

Filmen er laga av Jarle Lunde og Alf Odden og er publisert på nettstaden til Suldal kommune. Nettstaden er ein god stad å starte for alle som vil gjere seg bedre kjent med naturen i den geografisk  største kommunen i  fylket. På nettstaden er det frå før ein film fra Lingvongfossen som er temt av kraftuttbyggarane.

Kvanndalen er ikkje truga av kraftutbygging. Dalen med fjellsider er i dag eit  landskapsvernområdet på omlag 84 km2 og blei verna i 1997.

Artikkelen ble sist oppdatert: 20.06.2011

Viper 2 foto Ingvar Grastveit

Vipeseier i Time

31.10.2018 | Sist oppdatert: 31.10.2018

Vipene på Mossigemarkene i Time kommune, kan se framtida lysere i møte. Fylkesmannen tillater ikke nydyrking av en av de beste vipelokalitetene i kommunen.

Dalen I

Ulovlig deponi ved Jørpeland?

16.10.2018 | Sist oppdatert: 16.10.2018

Naturvernforbundet i Strand har varslet myndighetene om mulig ulovlig deponi samt forurensende drift av Dalen pukkverk utenfor Jørpeland. Kommunen har nå varslet kontrolltilsyn av virksomheten.

Alle elsker trær

14.09.2018 | Sist oppdatert: 14.09.2018

I hvert fall mange nok til å fylle Lille Maritim i Haugesund og Mostun Natursenter i Stavanger. Tre foredragsholdere, hvorav to forfattere, underholdt 160 tilhørere onsdag og torsdag 12 og 13.september.