• Rogaland
  • Sjå Rogalands vakraste fjelldal
Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde.

Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde. Foto: Jarle Lunde/SuldalFoto.no

Sjå Rogalands vakraste fjelldal

Kvanndalen landskapsvernområde inst i Suldal kommune er meir enn dalen som har gjeve namn til området. Her finn vi også Rogalands tre høgaste fjelltoppar, ein rik flora, viktige trekkvegar for villreinen og mange kulturminne i samband med ferdsle, stølsdrift og reinsdyrfangst. No kan du sjå film fra eit av dei vakraste naturområda i Rogaland.

Filmen er laga av Jarle Lunde og Alf Odden og er publisert på nettstaden til Suldal kommune. Nettstaden er ein god stad å starte for alle som vil gjere seg bedre kjent med naturen i den geografisk  største kommunen i  fylket. På nettstaden er det frå før ein film fra Lingvongfossen som er temt av kraftuttbyggarane.

Kvanndalen er ikkje truga av kraftutbygging. Dalen med fjellsider er i dag eit  landskapsvernområdet på omlag 84 km2 og blei verna i 1997.

Artikkelen ble sist oppdatert: 20.06.2011

Livet i fjæra 2

Livet i fjæra

05.06.2018 | Sist oppdatert: 10.10.2018

Naturvernforbundets naturveileder Rakel Alvestad og dykkar/undervannsfotograf Rudolf Svensen har dei siste vekene teke med 5.klassar frå Hafrsfjord og Sunde Skule på ei undervannsreise i nære og fjerne farvatn.

Vindkraftseminar 4 croppet

NVE må under kontroll

01.06.2018 | Sist oppdatert: 04.06.2018

Janne Johnsen, Høyres gruppeleder i fylkestinget, tok et generaloppgjør med Norges vassdrags- og energidirektorat (NVE) under vindkraftseminaret på Mostun natursenter torsdag. - NVE gir fullstendig blaffen i fylkeskommunen, smalt hun til.

Preikestolen

Håpet ikke ute for Preikestolen nasjonalpark

15.05.2018 | Sist oppdatert: 27.05.2018

Det blir ingen supplerende nasjonalparkplan i 2020. Forslaget om dette fra SV og Kr.F fikk ikke flertall da saken ble behandlet i Stortingets energi- og miljøkomite på torsdag.