• Rogaland
  • Sjå Rogalands vakraste fjelldal
Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde.

Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde. Foto: Jarle Lunde/SuldalFoto.no

Sjå Rogalands vakraste fjelldal

Kvanndalen landskapsvernområde inst i Suldal kommune er meir enn dalen som har gjeve namn til området. Her finn vi også Rogalands tre høgaste fjelltoppar, ein rik flora, viktige trekkvegar for villreinen og mange kulturminne i samband med ferdsle, stølsdrift og reinsdyrfangst. No kan du sjå film fra eit av dei vakraste naturområda i Rogaland.

Filmen er laga av Jarle Lunde og Alf Odden og er publisert på nettstaden til Suldal kommune. Nettstaden er ein god stad å starte for alle som vil gjere seg bedre kjent med naturen i den geografisk  største kommunen i  fylket. På nettstaden er det frå før ein film fra Lingvongfossen som er temt av kraftuttbyggarane.

Kvanndalen er ikkje truga av kraftutbygging. Dalen med fjellsider er i dag eit  landskapsvernområdet på omlag 84 km2 og blei verna i 1997.

Artikkelen ble sist oppdatert: 20.06.2011

Jubileum-90-år

90 år i år!

18.04.2018 | Sist oppdatert: 18.04.2018

Naturvernforbundet i Rogaland ble stiftet på Stavanger Museum 30.januar i 1928. Det betyr at vi er 90 år i år!

Jærbanen

Samferdsel og krafteksport på årsmøtet

21.03.2018 | Sist oppdatert: 21.03.2018

Dobbeltspor til Kviamarka og bane i stedet for bussvei på Nord-Jæren, foreslår styret i en samferdelsplan som blir lagt fram for årsmøtet 9.april. Styret mener også at den konsesjonssøkte Skottlandskabelen "Northconnect" må konsekvensutredes bedre.

NiR styret

Årsmøte i NiR mandag 9.april

21.03.2018 | Sist oppdatert: 21.03.2018

Mandag 9.april kl. 17 holder Naturvernforbundet i Rogaland årsmøte i Stavanger kulturhus, Møteplassen. Etter årsmøtet blir det innlegg og debatt om Sørlandsbanen.