• Rogaland
  • Sjå Rogalands vakraste fjelldal
Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde.

Klovstein ved Litledalsflæene i Kvanndalen landskapsvernområde. Foto: Jarle Lunde/SuldalFoto.no

Sjå Rogalands vakraste fjelldal

Kvanndalen landskapsvernområde inst i Suldal kommune er meir enn dalen som har gjeve namn til området. Her finn vi også Rogalands tre høgaste fjelltoppar, ein rik flora, viktige trekkvegar for villreinen og mange kulturminne i samband med ferdsle, stølsdrift og reinsdyrfangst. No kan du sjå film fra eit av dei vakraste naturområda i Rogaland.

Filmen er laga av Jarle Lunde og Alf Odden og er publisert på nettstaden til Suldal kommune. Nettstaden er ein god stad å starte for alle som vil gjere seg bedre kjent med naturen i den geografisk  største kommunen i  fylket. På nettstaden er det frå før ein film fra Lingvongfossen som er temt av kraftuttbyggarane.

Kvanndalen er ikkje truga av kraftutbygging. Dalen med fjellsider er i dag eit  landskapsvernområdet på omlag 84 km2 og blei verna i 1997.

Artikkelen ble sist oppdatert: 20.06.2011

Natur på torsdag

14.03.2018 | Sist oppdatert: 15.03.2018

Sjekk ut programmet i foredragsserien Natur på torsdag

Eik Foreknuten

Hvor mange hule eiker har Stavanger?

12.03.2018 | Sist oppdatert: 13.03.2018

Det er det ingen som vet i dag. Derfor inviterer vi deg til å være med og kartlegge byens gamle eiker. Vi arrangerer eikerally søndag 18.mars med start fra Mostun natursenter kl 11.

Flaggermus  - hjemmeside

Flaggermusdagar på Haugalandet

26.02.2018 | Sist oppdatert: 26.02.2018

I vinterferien vart det arrangert flaggermusdag med snekring av flaggermuskassar ved Haugesund og Karmøy folkebibliotek. Store og små fann vegen for ein storslått dag med flaggermus i fokus.