Inge Steenslands Hus med god plass til middager, foredrag og andre arrangementer.

Utleie Inge Steenslands Hus

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.

Inge Steenslands Hus som ble tatt i bruk i september 2016 er vakkert både inne og ute. Det er et stort forsamlingslokale som primært blir brukt til undervisning, kafe og arrangementer for natursenteret. Men det er også mulig å leie til ulike formål. Hvis det er av interesse for deg kan du studere priser og utleievilkår her på denne siden.

Kontakt oss på 51 52 88 11 eller utleie@mostun.no om du lurer på noe

Dobbelbekkasin

Ja til forbud mot dyrking av myr

06.02.2019

- I løpet av de siste hundre årene har vi mistet en tredjedel av myrarealet grunnet nydyrking, uttak av torv og andre inngrep, og vi har kommet til et punkt der vi ikke kan miste mer, skriver Naturvernforbundets Stein Johan Warland i denne kommentaren.

Viper 2 foto Ingvar Grastveit

Vipeseier i Time

31.10.2018

Vipene på Mossigemarkene i Time kommune, kan se framtida lysere i møte. Fylkesmannen tillater ikke nydyrking av en av de beste vipelokalitetene i kommunen.