Inge Steenslands Hus med god plass til middager, foredrag og andre arrangementer.

Utleie Inge Steenslands Hus

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.

Inge Steenslands Hus som ble tatt i bruk i september 2016 er vakkert både inne og ute. Det er et stort forsamlingslokale som primært blir brukt til undervisning, kafe og arrangementer for natursenteret. Men det er også mulig å leie til ulike formål. Hvis det er av interesse for deg kan du studere priser og utleievilkår her på denne siden.

Kontakt oss på 51 52 88 11 eller utleie@mostun.no om du lurer på noe

Side 10-11 bore

Ikkje lov å nydyrke skog på Bore

11.05.2018

Ein bonde på Bore i Klepp får ikkje lov til å nydyrke fem dekar skog attmed Jærstrendene landskapsvernområde. Naturvernforbundet og Ornitologisk Forening har fått medhald i sin klage på vedtaket gjort av politikarane i Klepp.

Ansatte I

Hele landet kommer til Stavanger

18.04.2018

Det er 49 år siden landsmøtet i Naturvernforbundet sist ble arrangert i Stavanger. Nå skjer det igjen samtidig med at fylkeslaget fyller 90 år. Vi er klare til å gi landets ypperste naturvernere en uforglemmelig opplevelse!