Inge Steenslands Hus med god plass til middager, foredrag og andre arrangementer.

Utleie Inge Steenslands Hus

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.

Inge Steenslands Hus som ble tatt i bruk i september 2016 er vakkert både inne og ute. Det er et stort forsamlingslokale som primært blir brukt til undervisning, kafe og arrangementer for natursenteret. Men det er også mulig å leie til ulike formål. Hvis det er av interesse for deg kan du studere priser og utleievilkår her på denne siden.

Kontakt oss på 51 52 88 11 eller utleie@mostun.no om du lurer på noe

Jubileum-90-år

90 år i år!

18.04.2018

Naturvernforbundet i Rogaland ble stiftet på Stavanger Museum 30.januar i 1928. Det betyr at vi er 90 år i år!

Jærbanen

Samferdsel og krafteksport på årsmøtet

21.03.2018

Dobbeltspor til Kviamarka og bane i stedet for bussvei på Nord-Jæren, foreslår styret i en samferdelsplan som blir lagt fram for årsmøtet 9.april. Styret mener også at den konsesjonssøkte Skottlandskabelen "Northconnect" må konsekvensutredes bedre.

NiR styret

Årsmøte i NiR mandag 9.april

21.03.2018

Mandag 9.april kl. 17 holder Naturvernforbundet i Rogaland årsmøte i Stavanger kulturhus, Møteplassen. Etter årsmøtet blir det innlegg og debatt om Sørlandsbanen.