Inge Steenslands Hus med god plass til middager, foredrag og andre arrangementer.

Utleie Inge Steenslands Hus

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.

Inge Steenslands Hus som ble tatt i bruk i september 2016 er vakkert både inne og ute. Det er et stort forsamlingslokale som primært blir brukt til undervisning, kafe og arrangementer for natursenteret. Men det er også mulig å leie til ulike formål. Hvis det er av interesse for deg kan du studere priser og utleievilkår her på denne siden.

Kontakt oss på 51 52 88 11 eller utleie@mostun.no om du lurer på noe

Artikkelen ble sist oppdatert: 12.06.2018

Skurvedalen, CIMG0086

Lysefjordens indrefilet er reddet

24.11.2017 | Sist oppdatert: 24.11.2017

Nå er det endelig klart: Det blir IKKE bygget vannkraftverk i Skurvedalen. Det er en STOR seier for natur og friluftsliv.

Espedalsstølen 4 starten på veien

ATV-vei i verneområde

02.11.2017 | Sist oppdatert: 02.11.2017

Øvre Espedal Velforening har bygd mer vei i Frafjordheiane landskapsvernområde enn de fikk lov til av verneområdestyret. Miljøvernorganisasjoner ber styret om å vurdere politianmeldelse og krav om retting.

Årets andre utgave av Rygjavern

21.09.2017 | Sist oppdatert: 21.09.2017

Rygjavern holder koken. Årets andre utgave fikk medlemmene i postkassen i slutten av august. Nå kan du laste ned og lese bladet på PC'en din.

60 personer

Utleie Inge Steenslands Hus