Inge Steenslands Hus med god plass til middager, foredrag og andre arrangementer.

Utleie Inge Steenslands Hus

Mange har allerede oppdaget at det går an å leie Inge Steenslands Hus, nybygget vårt på Mostun natursenter. Her kan du finne ut mer om priser og utleievilkår.

Inge Steenslands Hus som ble tatt i bruk i september 2016 er vakkert både inne og ute. Det er et stort forsamlingslokale som primært blir brukt til undervisning, kafe og arrangementer for natursenteret. Men det er også mulig å leie til ulike formål. Hvis det er av interesse for deg kan du studere priser og utleievilkår her på denne siden.

Kontakt oss på 51 52 88 11 eller utleie@mostun.no om du lurer på noe

Artikkelen ble sist oppdatert: 12.06.2018

Fylling

Seier til lokallaget i Strand

21.02.2017 | Sist oppdatert: 21.02.2017

Miljødirektoratet har sagt nei til planene om å lage en 56 dekar stor steinfylling i Jørpelandsvågen. - Det nytter å drive med naturvern, fastslår en fornøyd lokallagsleder i Strand, Egil Tjensvold.

Oppdrett bekymrer organisasjonene

20.02.2017 | Sist oppdatert: 20.02.2017

Årsmøtet i Forum for Natur og Friluftsliv, Rogaland mener dagens produksjon av oppdrettslaks ikke er bærekraftig. Organisasjonene krever lukkede anlegg.

Mostun med stol ute

Tusen takk stolgivere!

09.02.2017 | Sist oppdatert: 09.02.2017

Salget av Mostunstoler innbrakte 85 500 kroner. - Det er en fantastisk flott gave til vårt nye formidlingsbygg på Mostun, skryter styreleder Hallgeir Langeland.