Klesbytting

Klesbytting.

Vel blåst klesbyttedag

Søndag 15 april var gamle Mostun fylt til randen av flott tøy og klimabevisste forbrukere.

Klokken 12 var det kø på tunet mens rundt 60 klimabevisste forbrukere ventet på å få byttet til seg pent brukt tøy som del av den store klesbyttefesten. I underkant av 300 plagg fikk seg nytt klesskap denne dagen.

Kjekt var det også å se at mange valgte klimabevisst transportmiddel for å komme seg til arrangementet.

Image

I Stavanger var forbrukerne heldige og kunne velge mellom 3 åpne klesbyttearrangement denne helga. Også i Strand, på Klepp, i Suldal og på Finnøy ble det arrangert klesbytting.

På Mostun var det god stemning og folk var fornøyde med sine nye skatter. Vi tenker derfor å gjenta dette til høsten. Lenge å vente til i høst, sa du? Ikke vent, arranger ditt eget! Klesbyttearrangemetn kan fint arrangeres i liten skala blant venner og venners venner. Vi har et klesstativ og kleshengere som vi låner ut gratis til privatpersoner som vil arrangere egne klesbyttefester. Ta kontakt på post@mostun.no

Tar opp banklån

25.11.2016

Det ekstraordinære årsmøtet i fylkeslaget vedtok enstemmig å gi styret fullmakt til å oppta et banklån på inntil 1,2 millioner kroner. Årsmøtet ble holdt på Mostun 8.desember.

IMGP6188

Stol med din glede!

24.10.2016

Gi Mostun en stol! oppfordret vi i siste utgave av Rygjavern. Den oppfordringen har har gått rett hjem hos våre medlemmer. I dag 23.oktober, har over 30 personer kjøpt tilsammen 42 stoler til den nette sum av kr 63 000!