Nå kan du låne transportsykkel for en dag

Lurer du på hvordan det er å sykle en transportsykkel? Har du lyst å forsøke å levere og hente barna dine i barnehagen og se hvordan det er? Nå kan du låne transportsykkelen Riese og Müller Packster for en dag fra EVO-Elsykler på Skøyen.

Kort om Packster

Packster er Riese & Müllers oppfølger til Load. Packsteren er en litt rimeligere og enklere variant uten demping, men med mulighet for større lasteplan. Det er derfor lurt å prøve begge varianter i butikken og velge den sykkelen som passer dine behov og din lommebok best.

Har du et eller to barn opp til fem år eller behov for å frakte større last til daglig, kan dette være sykkelen for deg.

Sykkelen har Bosch Performance line motor og du kan velge en batteriløsning der du har opp til 1000 watt i batterikapasitet.

Les mer om hos EVO-elsykler.

Les også om Packster og enda flere transportsykler på  transportsykkel.no

Prøv elsykkel nå

Du kan prøve Packster i opp til en dag fra EVO-elsykler på Skøyen.  Du kan også låne en rekke andre elsykler i opp til en uke. Syklene hentes og leveres på en av sykkelbutikkene Buddy Electrics på Økern, Scushi elsykkel i Sandvika og EVO Elsykler i Nydalen,  på Skøyen og i Sandvika.

Reserver elsykkel nå ved å logge inn nå med din ansattadresse på sykle.moveabout.no og reserver elsykkelen på det tidspunktet du vil prøve.

Er ikke arbeidsplassen din med på Sykle så klart? Bli med på kampanjen vår: Prøv elsykkel nå, kanskje du er en av de heldige som får prøve elsykkel en uke eller Packster for en dag.

Om samarbeidet med sykkelbutikkene
Naturvernforbundet i Oslo og Akershus selger ikke sykler, men låner ut sykler for å gi flere en positiv sykkelopplevelse. Vi samarbeider med sykkelbutikker for å gi flere muligheten til å prøve elsykler. Sykkelbutikkene har kompetanse på sykkel og syklene kan kjøpes av den som prøver hvis vedkommende ønsker å fortsette å bruke elsykkel fremover. Dersom elsykkel erstatter bil vil dette være bra både for miljø, helse og lommeboka. Sykkelbutikken får ikke betalt for å være med på prosjektet og bidrar med tid og ved å låne ut kostbare elsykler. Naturvernforbundet i Oslo og Akershus får heller ikke betalt fra sykkelbutikken hverken i enkeltbidrag eller i form av provisjon ved salg.

Alle elsyklene som sykkelbutikkene låner ut gjennom vårt prosjekt regnes som sykkel i vanlig trafikk. Les mer om det her.

Har du tips til flere sykkelbutikker eller sykler som bør inkluderes eller ønsker du å være med i prosjektet selv? Har du tilbakemelding på syklene i prosjektet eller sykkelbutikkene? Ta kontakt med Kristin på tlf 913 05 213 eller e-post kr@naturvernforbundet.no

Les mer om elsykler