• Årsmøte i Naturvernforbundet i Sunnfjord

Årsmøte i Naturvernforbundet Sunnfjord er satt til laurdag 12 mars kl 13:00-13:55, Festsalen i Førdehuset Kaffi / te. Årsmøtet i fylkeslaget blir rett etterpå.

• Årsmøte i Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

Kva er dei viktigste naturvernsakene i 2022? Kom og bli med på årsmøte til Naturvernforbundet Sogn og Fjordane!

• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

Resized_20220429_094024(1)

Vårryddedagane i Sogn og Fjordane

19.05.2022 | Sist oppdatert: 19.05.2022

Vårryddedagen er ein nasjonal ryddekampanje som bidreg til å fjerne store mengder søppel i naturen, før ferdselforbundet  i fuglereservat tredde i kraft 15 april. Saman med Fjordane Friluftsråd ynskte vi å skape merksemd rundt denne ryddekampanjen og oppfordra til rydding langs elvar, innsjøar, strender, holmar, øyer, stiar og i byrommet.

Bilete årsmelding 2021

Dokumenter til årsmøtet 12.03

11.03.2022 | Sist oppdatert: 11.03.2022

Her kan du sjå styret sitt framlegg til årsmelding for 2021, aktivitetsplan, budsjett for 2022, samt rekneskapet for 2021.

Plastpellet i hand 2
Global kampanje: "The Great Nurdle Hunt"

Bli med på jakten på plastpellets!

11.11.2021 | Sist oppdatert: 11.11.2021

Jakten på plastpellets (nurdles) er en morsom uteaktivitet og det er enkelt å delta. Ved å bli med bidrar du til å få slutt på forurensning av plastpellets i sjøen på strender.