• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

Strandrydding på Værlandet
Ekstramidlar til plastpant:

Ekstramidlar frå fylket

29.04.2017 | Sist oppdatert: 29.04.2017

I løpet av nokre få veker har Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane betalt ut 100 kroner pr sekk søppel, sanka på strender og andre stader.

02. mai kl. 18:00 - Flora Samfunnshus - kinosalen

Mindre søppel og betre miljø

27.04.2017 | Sist oppdatert: 27.04.2017

18.00: Filmen «A Plastic Ocean» 19.50: «I samme båt» v Børje Møster 20.15: «Zero Waste» v/Kristine Ullaland 21.00: Kvar står dei politiske partia i Flora kommune? Programleiar: Marit Bendz, fylkessekretær i Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane

NFlogo_sogn

Årsmøte i Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane, seminar og middag

Velkomne til årsmøtet laurdag 25. mars 2017, kl 11 på Hafstad vgs, Førde. Etterpå, ca. kl 14, vert det eit seminar om temaet "Eit hav av plast". Det vert ein uformell middag på Pikant etter møtet og seminaret, kl. 18. NB! Følg Naturvernforbundet Sogn og Fjordane på Facebook https://www.facebook.com/naturvernforbundetsognogfjordane/?fref=ts

StorelvaGloppen

NVE tilrår ikkje utnytting av Breim vassdrag

Det er gledeleg at NVE prioriterer artsmangfaldet. Dei skriv: "NVE rår Olje- og energidepartementet til ikkje å gje Breim Kraft AS løyve til å til å bygge Breim kraftverk i Gloppen kommune i Sogn og Fjordane. NVE legg særlig vekt på moglege konsekvensar for storaurebestanden."