• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

Folkelig engasjement foran Stortinget

Stå på

Over 900 møtte til markering framfor Stortinget i mai. Ei stor og engasjerande markering med appellar, kulturelle innslag og mat frå Førdefjorden.