• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

Ein svart dag for miljøet, 17. april 2015

Regjeringa ved statsråd Tine Sundtoft i klima- og miljødepartementet ga sitt ja til dumping av tonnevis av gruveavfall i Førdefjorden, etter at Miljødirektoratet svikta og gjekk bort frå sitt mandat om å arbeide for miljøet. Leiar i Naturvernforbundet Lars Haltbrekkens kommentar kan lesast her:

Debatten om Florelandet Nord

Florø er det vedteke å sprenge og fylle ut inntil 300 mål av byens indre skjergard. I tillegg er det vedteke å gjere om store delar av øya Grønenga sitt natur- og kulturlandskap til industriområde. Alt dette for å utvide oljebasen i byen. Vi har i lengre tid vore engasjert i saken, jf vår klage til Fylkesmannen av 22. februar i år gjengitt her under HØYRINSFRÅSEGN. Etter Firdapostens oppslag laurdag 29. mars, sender vi følgande lesarinnlegg:

Plastgjenvinning

Bystyresalen i Førde Rådhus var fullsatt når vi inviterte til ope møte; ”Plastsortering – også i Sunnfjord!” Pga flykansellering kunne ikkje Kari-Anne Lyng møte. Presentasjonen hennar skulle baserast på hennes "Livsløpsanalyse for gjenvinning av plastemballasje" publisert på nettsidene til Østfoldforskning. Se lenken nedanfor. Vi oppfordrer også alle til å se på Forbrukerinnspektørene på NRK 1 etter Dagsrevyen på onsdag 26. mars. Der tar de opp dette temaet, og Hanne Raadal fra Østfoldforskning blir intervjuet om miljønytten.

Godfarfoss Hvidda 19 til 21 juni 2010øe 104
La elvene leve!

Varsler ny kamp om elver

15.01.2014 | Sist oppdatert: 16.01.2014

Tord Lien må sette ned foten for å bevare Norges siste store verneverdige elver, sier Lars Haltbrekke, leder i Naturvernforbundet. Tirsdag møtte naturvernere fra hele landet opp i Oslo for å overbevise Olje- og energiministeren om å skåne verneverdige norske elver.