• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

Debattinnlegg av Jon Farestveit i Sogn avis 15.1.2013

EIT TILSVAR TIL KLIMASKEPTIKARANE

Det er stadig nokon som prøver seg med kritikk av FN sitt klimapanel. Her er eit forsøk på å svare kritikarane:

Bevar fjordane

Dagens leiar i Dagbladet, 9. april 2012

Vi saksar frå Dagbladet, der redaktøren skriv at regjeringa må kunne si nei til deponering av gruveavfall i norske fjord: «Regjeringen bør lytte til miljømyndighetene. I nasjonale laksefjorder må det gå an å si nei. Norske fjorder har evighetens perspektiv og bør ikke byttes bort mot arbeidsplasser i et kortere perspektiv. Skal sjødeponi tillates, bør det stilles strenge krav til plassering, kjemikaliebruk og gjenbruk av fyllmasser, slik at påvirkningen minimeres. Klarer ikke industrien å etterkomme dette, har ikke prosjektene livets rett.»

av Jon Farestveit, 30.3.2012

ALL SMÅKRAFT BØR IKKJE BYGGJAST UT!

Det er visst somme som framleis meiner som vidgjetne Abraham Øvrebotten at alle fossar og elvar som ikkje renn i røyr, er bortkasta vatn. Den same oppfatninga har tydelegvis også både fylkesrådmann og fylkesutvalet i Sogn og Fjordane. Vi i Naturvernforbundet ser det noko annleis, og vil vurdere småkraftplanane frå sak til sak.