• Naturvernforbundet Sogn og Fjordane

• Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane står på for miljøet, for å hindre inngrep og ureining av den flotte naturen vi har her i fylket, både fjell, fjord og alt imellom. Vi spreier innsikt og vernar utsikt, kjempar for biene, blomane, fuglane, mangfaldet, matjorda og gammalskogen. Nokon må snakke for naturen der gravemaskiner, gruveselskap, utbyggjarar og ukunne rår. Saman er vi sterke, difor samarbeider vi tidvis med m.a. Sogn og Fjordane Turlag, Oikos, Sogn og Fjordane Jeger og Fiskerforbund, Rom for ord og Sogn og Fjordane Bonde- og Småbrukarlag (men då snakkar vi ikkje om ulv…)

• Sogn og Fjordane
Naurvernforbundet Sogn og Fjordane

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.11.2017

Statkraft trugar naturen i Jostedalen

02.11.2009:

Mykje vil ha meir, heiter det, og no vil statsselskapet ta også det som er igjen av meir eller mindre urørte elvar i Jostedalen. Ein kan jo gjere seg mange tankar i den samanhengen, men meir enn merkeleg er det at staten skal gå i brodden for å bygge ned det som er igjen av vassdragsnatur i landet, skriv Jon Farestveit i debattinnlegget sitt.

La Førdefjorden leve!

19.10.2009:

Norges Naturvernforbund landsmøte krev at regjeringa avviser planen om utvinning av rutil i Engebøfjellet i Vevring, med deponi av enorme mengder knust fjell i Førdefjorden. Marinbiologar er redde for at store delar av fjorden kan bli livlaus i heile driftsperioden på 40-50 år. Les også Naturvernforbundet sitt høringsinnspill om rutilsaken.

Klimaet og valgkampen

28.09.2009:

Skal Noreg svikte endå ein gong framfor dei livsviktige forhandlingane i København i desember, spør Jon Farestveit i Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane i dette innlegget.

Hans-Christian Hansen valt til ny leiar

20.04.2009:

Hans-Christian Hansen frå Selje/Sogndal vart valt til ny leiar i Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane under årsmøtet i Vevring 28.mars. Naturvernprisen 2008 gikk til Vevring og Førdefjorden miljøgruppe for sin innsats for å ta vare på det biologiske mangfaldet i Engebøfjellet og i Førdefjorden

Seminar 28. mars: Framtid for Førdefjorden?

10.03.2009:

Naturvernforbundet Indre Sunnfjord er medarrangør på seminaret Framtid for Førdefjorden? Programmet byr på både tunge faglege innlegg, kunsteriske innslag og lokale fiskerettar. Miljøagentene har eget opplegg for dei yngre deltakerne.