Kronikker og debattinnlegg

Her ligg kronikker og debattinnlegg til aviser skrevet av Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane.

Artikkelen ble sist oppdatert: 17.11.2010

Nyhende

Avisinnlegg: På høg tid at politikarane tek til fornuft i vindkraftspørsmål

12.11.2009:

Når eg les i den tyske avisa Handelsblatt at tysk industri no ser framover mot at Noreg skal produsere meir fornybar energi for eksport, då særskilt vindkraft, tykkjer eg at det er på høg tid at politikarar rettar blikket ut i verden og prøvar å få med seg kva som skjer. Les meir i avisinnlegget til Hans Christian Hansen, leiar Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane.

Avisinnlegg: Synfaringa mellom Fardal og Ørskog, ei reise i det utrulege

11.11.2009:

Synfaringa mellom Fardal i Sogn og Ørskog på Møre vart ei reise i verdas vakraste landskap der skjebnesymfonien av Beethoven erstatta fuglekvitter og dvaske havborer. C-moll konserten vart eit klagekor i d-moll frå vi forlot Sogneregionen. D`en står her for "denne vil vi ikkje ha" Kulissane rundt heile reisa vart reint metaforiske, der Vårherres kamp står mot Erkeengelen som fall frå, om jordområda som Vårherre skapte i tidenes begynning.

Avisinnlegg: Erling Sande og bremseproblematikk

11.11.2009:

For nokre månadar sidan snakka eg med Erling Sande på telefonen, og fekk då høyre med han kor han kjempa imot ei utbygging på Hoddevikfjellet, sidan den tid har han endra totalt syn på det meste av det vi snakka om, skriv Hans Christian Hansen, leiar i Naturvernforbundet i Sogn og Fjordane, i eit avisinnlegg.