Meld deg på!

14. April: Kva skjer med Førdefjorden?

03.04.2018 | Sist oppdatert: 03.04.2018

Arrangert av Naturvernforbundet Sogn og Fjordane 14. april klokka 12:00 - 17:00 Førdehuset - Angedalsvegen 5, 6800 Førde, Sogn og Fjordane

Ingrid vert boren vekk

Natur og ungdom valte sivil ulydighet mot Nordic Mining sine prøveboringar

Frå mandag 1 februar 2016 og i over to veker har aksjonister blokkert anleggsveien opp til Engebøfjelet, hvor gruveselskapet Nordic Mining ønskjer å gjennomføre prøveboringer de neste ukene. Gruveselskapet har fått løyve til å utvinne mineralet rutil, og skal dumpe 5 millioner tonn gruveavfall i Førdefjorden kvert år. Norge er eit av kun fem land i verda som brukar denne type avfallshåndtering, som havforskarar advarer sterkt mot.

09-reppar4

Miljødirektoratet bommet på fjord

Gleda var stor i gruveselskapet Nussir da Miljødirektoratet etter fire års saksbehandling ga utslippsløyve for kobbergruve og sjødeponi i Repparfjorden nær Hammerfest i Finnmark. Haken ved dette utslipsløyve var at det vart gitt på vilkår av at Nussir gjennomførte ei miljørisikoanalyse i Førdefjorden. Miljødirektoratets harelabb i sin saksbehandling kommer tydeleg tilsyne.