Vil du gi en ekstra støtte til NOA?

NOA jobber for naturen, friluftslivet og det biologiske mangfoldet i Oslo og Akershus, og det er med støtte fra alle dere at det er mulig for oss å fortsette arbeidet!

Du kan bidra på ulike måter:

Markadagen søndag 13.mai på Frognerseteren friluftssenter

12.05.2012 | Sist oppdatert: 12.05.2012

Velkommen til Frognerseteren friluftssenter og arrangementet Markadagen søndag 13.mai fra kl.11.00! Her vil det være stands og aktiviteter for store og små. Smak på helgrillet elg, og bli litt kjent med noen av aktørerene som er aktive i tilknytning bruk og forvaltning av marka! Organisasjoner, grunneiere og offentlige myndigheter vil være representert. Ordfører Fabian Stang står for åpningen av arrangementet kl.12.00. NOA står på stand og informerer om foreningens markaarbeid, og tilbyr guidet tur gjennom eventyrskog til Frønsvollen kl.14.00. Det er også mulig å gå turen på egnehånd. NOA deler ut kart og stien er tydelig merket. På Frønsvollen blir det aktiviteter tilrettelagt for barn, og det serveres vafler, saft og kaffe/te fra stallen.

Naturkart og eventyrskog i skolen?

05.05.2012 | Sist oppdatert: 07.05.2012

NOA har i året 2011/2012 utviklet en del skoleoppgaver som kan brukes sammen med naturkart og eventyrskogsbrosjyrer. Ønsket vårt er at skoler skal ta disse i bruk i størst mulig grad.

På bærtur?

25.04.2012 | Sist oppdatert: 25.04.2012

Lyst til å se hvor du kan finne bær i marka?

NOAs årsmøte

12.03.2012 | Sist oppdatert: 20.03.2012

NOA har årsmøte tirsdag den 27. mars kl. 18.30 på Café Abel, Vestgrensa 2, Oslo.

To nye naturkart!

05.03.2012 | Sist oppdatert: 05.03.2012

Hilde Friis Solås og Elen M. Søreide Lie slipper nå to nye naturkart. Det ene er Naturkart for Smalvollen. Det andre er Natur- og kulturkart for Høvikodden. Det siste har innslag om skulpturene ved Kunstsenteret i tillegg til tekst og bilder om naturen!