Kontingent og korona

Har du fått redusert inntekt på grunn av korona-pandemien? Naturvernforbundet tilbyr rabattert medlemskontingentpris.

Naturvernforbundet tilbyr rabattert medlemskontingentpris. Det koster 200 kr for ordinære medlemskap og 300 kr for familiemedlemskap. Har du nylig mottatt betalingspåminnelse kan du selv endre beløpet. Dersom situasjonen ser ut til å vare ut over 2020 kan du ta kontakt på medlem@naturvernforbundet.no, så endrer vi ditt medlemskap til rabattert medlemskap.

Har du ikke mulighet til å betale kontingenten nå kan du også utsette betalingen til senere i 2020.

Det er også mulig å sette medlemskapet på pause fram til 2021. Dersom du ønsker en slik løsning, eller å melde deg, ut kan du sende en epost til medlem@naturvernforbundet.no.

Fastgiver

Dersom du er fastgiver (Naturvenn) i Naturvernforbundet, men har fått redusert inntekt kan vi sette fastgiveravtalen på pause, eller redusere trekkbeløpet.

Gi oss beskjed på medlem@naturvernforbundet.no dersom du ønsker dette. Merk at trekket for april allerede er sendt til banken. Du må derfor stanse den enkelte overføringen i nettbanken. Du trenger ikke stanse selve AvtaleGiro-avtalen dersom du ikke ønsker å avslutte fastgiveravtalen på lang sikt.

Har du ytterligere spørsmål kan du gjerne ta kontakt på medlem@naturvernforbundet.no. Vi har noe redusert bemanning i påskeuka, men send oss en epost så svarer vi deg så fort vi har mulighet.

Artikkelen ble sist oppdatert: 02.04.2020