• Telemark

Arbeidsprogram

12.09.2006:

Arbeidsprogrammet vedtas hvert år av årsmøtet. Arbeidsprogrammet sier noe om hva Naturvernforbundet i Telemark vil prioritere av saksfelt og arbeidsoppgaver i året som kommer. Programmet deles i to, en organisatorisk del og en faglig del. Den organisatoriske delen forteller noe om prioriteringene innenfor lokallagsarbeidet, oppfølgingen av medlemmer og praktiske forhold. Den faglige delen forteller mer om hva Naturvernforbundet i Telemark prioriterer av rene miljø- og natursaker, og kan nesten leses som et prinsipprogram.

Miljøagentene i Bø

05.09.2006:

Det er startet en ny klubb, den heter Miljøagentene i Bø, og nå skal store og små agenter ut på oppdrag!

ØkoMat på alle fat - hva skjer?

05.09.2006:

Naturvernforbundet i Telemark har over flere år engasjert seg sterkt for å opplyse og informere om økologisk mat. Målet er selvfølgelig at flere skal få øynene opp for hva økologisk mat virkelig betyr for oss, både helsemessig, miljømessig og samfunnsmessig. Så hva skjer egentlig med ØkoMat på alle fat? Hva har vi gjort og hva skal skje utover høsten og vinteren?