Bevar Rotvoll!

27.04.2005:

Førstkomande torsdag skal Bystyre handsama Statoil sine planar om ytterlegare utbygging av næringspark i tilknytting til bygget deira på Rotvoll. Saman med ein rekke andre organisasjonar har Naturvernforbundet stifta RotvollAlliansen, som har som formål å hindra at det som er att av Rotvoll vert bygd ned. Torsdag 28/4 skal Alliansen aksjonera utanfor Rådhuset.

Bevar strandsonen intakt - uttalelse fra fylkesårsmøtet

21.04.2005:

I Trøndelag må vi ta lærdom av feilene som er gjort på Sør- og Østlandet når det gjelder nedbygging og privatisering av strandsonen. I reiselivssammenheng, som blir et av satsingsområdene for vår landsdel i fremtiden, er det av avgjørende betydning at strandsonen ikke privatiseres.

Trondheim Sosiale Forum 05 - "En annen globalisering"

31.03.2005:

I mars i fjor kom den globaliseringskritiske bevegelsen til Trondheim, i form av Trondheim Sosiale Forum. TSF ble arrangert av en bred allianse av ulike organisasjoner, og samla over 200 folk til seminarer, debatter og kulturinnslag. 8.-10. april på kultursenteret ISAK er det duka for runde to - og Naturvernforbundet er med!