Årsmøte i fylkeslaget

17.02.2005:

Tirsdag 1/3 vart årsmøtet i Naturvernforbundet i Sør-Trøndelag arrangert. Ottar Michelsen vart vald som ny leiar.

Miljøkampanje mot Offshore-VM

08.02.2005:

Naturvernforbundet har gått sammen med andre miljø- og friluftsorganisasjoner for å protestere mot at VM i Offshore skal arrangeres i Trondheimsfjorden sommeren 2005.

Trygg mat

07.02.2005:

"...når sola tek til å spreie varme strålar utover jordanletet og gleder seg på høgtidsvis over dete nye og fagre, grøne skrudet ho har teki på. Då byr ho med glede næring til alt sitt liv, som ho før har nekta for vinternauda si skyld." Utdrag frå Kongsspegelen ca år 1200

Klima og energi:

28.01.2005:

26. mai arrangerte Naturvernforbundet en aksjon på torvet i Trondheim som en del av Friends of the Earths kampanje mot utslipp av klimagasser. - Vi er skuffa over den entusiasmen som mange trønderske politikarar i det siste har vist for økt bruk av naturgass med gassrøyr inn Trondheimsfjorden og gasskraftverk nesten utan CO2-reinsing på Skogn, sa Mads Løkeland og overrakte fylkesordfører Tore Sandvik en minidinosaur for at han skulle bli minnet på at fossil energi hører fortia til. - Vi vil på det sterkaste be om at du blir med på å leggja planane om gasskraftverk og gassrøyr i ein skuff og kaste nøkkelen. Klima og energi:Ap og SV bryt sine eigne valløfter. I saka om bygging av gassrørledning i Trondheimsfjorden går både Arbeidarpartiet og SV attende på klare løfter dei ga for berre 10 månader sidan, i samband med valet. Begge partia ga meldingar til Naturvernforbundet som står i skarp kontrast til det dei gjer i denne saka. - Vi er ekstremt skuffa over at partia som har lovt ?ny kurs? går rett i klimafella så snart etter valet, seier fylkessekretær i Naturvernforbundet Pål Hellesnes 12. mai 2004