Naturvernforbundet arrangerer energiseminar i Trøndelag

20.09.2006:

Lørdag 21. og søndag 22. oktober arrangerer Naturvernforbundet energiseminar i Trondheim. Tema er energisituasjonen i Midt-Norge og målgruppen er naturvernere i Midt-Norge, energibransjen, politikere, media og andre interesserte. Seminaret vil foregå på Trøndelag folkemuseum på Sverresborg. Sett av helga!

Seminar om rovvilt - beitedyr og hund

14.09.2006:

Naturvernforbundet arrangerer den 13.november spennende rovvilt seminar for alle interesserte på Hamar. Hvordan er rovdyrenes adferd i møte med beitedyr og hund? Hvilke forebyggende tiltak og andre virkemidler er aktuelle i beitenæring og forvaltning? Tid: Mandag 13.november, 2006 kl. 09.30-18.00 Sted: Fylkeshuset, Hedmark Fylkeskommune, adresse: Parkgata 64, Hamar Seminaret arrangeres i samarbeid med flere organisasjoner og med økonomisk støtte fra Fylkesmannen i Oppland og Fylkesmannen i Oslo og Akershus. Deltagerpris: kr.120,- per person. Pris inkluderer baguetter, kake og pauseforfriskninger. Uten servering er deltagerprisen: kr. 75,-. Frist for påmelding og innbetaling: 20. oktober. Senere påmelding må avtales. Antallsbegrensning: 200 deltagere. Mer informasjon:Lisbet Baklid, telefon 93 28 72 55Alette Sandvik, telefon 90 60 39 50