Årsmøtet 2009

20.02.2009:

Naturvernforbundet i Stjørdal har den glede å invitere våre medlemmer til årsmøte onsdag 4. mars kl. 19.00. Møtet holdes på Prestegårdskaféen ved Stjørdal Museum på Værnes. Nedenfor kan du lese innkalling med saksliste. Fra kl. 19.30 er det åpent møte, der naturfotografen Svein Wik viser bilder og forteller om boken "Stjørdalen fra fjord til fjell". Velkommen!

Villfisken først i Trondheimsfjorden

18.02.2009:

Fiskeridirektoratet slår fast at torskeoppdrett i Trondheimsfjorden ikke er miljømessig forsvarlig. Dette er i tråd med innsigelsene fra blant annet Naturvernforbundet. Direktoratet parkerer dermed sitt eget regionskontor og en omdiskutert utredning fra SINTEF. Vedtaket er endelig og kan ikke påklages.

Årsmøte Naturvernforbundet i Sør-Trøndelag

06.02.2009:

Naturvernforbundet i Sør-Trøndelag har den glede å invitere alle medlemmer til årsmøte i Suhmhuset onsdag 18. februar kl. 18.00. Første del av møtet er åpent for alle interesserte, og vil ta for seg temaet "Bymarka - hva skal den være? Bruk - utbygging - biologisk mangfold."