Varde-08-10-2019

Vardetenning mot vindkraft

8. oktober 2020 kl 18:00 og utover blir det bål på Raudhåmmaren, rett opp for Orkanger. Vær med på protesten mot nedbygging av norsk natur med svære anlegg for vindindustri.

Ber NVE oppretthalda avslag på Remmafjellet

Naturvernforbundet ber NVE om å oppretthalda avslaget på utsetting av frist for igangsetting av Remmafjellet vindkraftanlegg og endre konsesjonsvilkåra slik at konsesjonen fell bort om fristen ikkje blir overholdt.

Vårmorgen på Bjørndalen

Slåttedag på Bjørndalen 23. august 2020

Bjørndalen gard ligg vakkert og fritt, med utsikt mot Grytdalen, og er eit fint turmål frå Fjellkjøsvatnet og frå Songli. ​​​​​​​I 2015 starta vi arbeidet med å gjera Bjørndalen til eit enno betre turmål og å ta vare på den utryddingstruga naturtypen slåttemark rundt Bjørndalen. Vi har rydda og slått kvart år, og 23. august 2020 er årets slåttedag, og 5. året med rydding og slått, vi og ønskjer alle hjarteleg velkomne.

Vindrein

Vindkraft eller reindrift

Vindkraftselskapet Fred Olsen Renewables AS har oppsøkt grunneigarar i Ilfjellet, Ramsfjellet og Grefstadfjellet for å få avtalar om vindkraftutbygging. I tillegg til at dette er øydelegging av naturområde, til skade for naturmangfald, friluftsliv og lokal identitet, er det også i vinterbeiteområdet for Trollheimensamane.