Våre støttespillere

"Sykle, så klart" er et samarbeidsprosjekt. Her finner du artikler om noen av våre mange samarbeidspartnere.

Bli "Sykle, så klart!"-arbeidsplass

Vi samarbeider med arbeidsplasser om å gjøre det enklere å begynne å sykle. De ansatte får låne elsykler i opp til ei uke fra sykkelforhandlere. Ved å se hvor lett det er å sykle til jobb på en elsykkel, er det lettere å endre reisevaner.

Renovasjonsetaten

Ansatte ved Oslo Rådhus får nå prøve vinter-el-sykling

07.11.2016

På onsdag 2. november lanserte vi "Sykle, så klart" hos Oslo Rådhus, og på fredag kom snøen! Med vinterdekk på elsyklene kan ansatte ved Rådhuset prøve seg på både vintersykling og elsykkel. Og skal vi tro finansbyråd Robert Steen vil de ansatte som skaffer seg elsykkel, smile enda bredere enn de som kjører Tesla.

Maria sykler

Fly med Scushis elsykler

05.10.2016

”Scushi elsykkel” vil fra i høst låne ut elsykler i opptil ei uke. Slik kan flere få mulighet til å prøve elsykkelsmilet.

Renovasjonsetatens ansatte vil sykle

Naturvernforbundet og Renovasjonsetaten vil at flere skal "Sykle, så klart". På torsdag 7. april fikk de ansatte prøve elsykler av alskens slag og treningssyklistens utfordret de smilende el-syklistene til kappløp.